Каталошки број | Компетенције | Назив | Трајање |
759
| K1 |
„Чаробни свет музике” – обука учитеља за рад са одељењским хором
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
760
| K1 |
Aнализа музичког дела у настави и извођачкој пракси
Универзитет у Новом Саду Академија уметности, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
761
| K1 |
Анализа интерпретације музичког дела
Факултет музичке уметности, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 12
|
762
| K1 |
Барокни стил вокалне музике и његов значај за музичко-технички развој младих певача
Удружење музичке уметности Music Art Project, Београд, Beograd
|
дана: 2 бодова: 16
|
763
| K1 |
Богатство приступа стилском извођењу дела кроз историју пијанизма
Универзитет у Новом Саду, Академија уметности, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
764
| K1 |
Дечије стваралаштво од сламе
Буњевачки едукативни и истраживачки центар „Амброзије Шарчевић”, Суботица, Subotica
|
дана: 1 бодова: 8
|
765
| K1 |
Иновативни модел методичког приступа извођења музике певањем као процес комуникације и развијања музичких способности.
Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, Сомбор
|
дана: 1 бодова: 8
|
766
| K1 |
Клавирске школе за почетнике у нашем данашњем музичком школству
Факултет музичке уметности, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
767
| K1 |
Креативни приступ настави ликовне културе
Едукација за 21. век, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
768
| K1 |
Музика и мултимедија – креативни приступ часу
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш, Ниш
|
дана: 1 бодова: 8
|
769
| K1 |
Музичка култура- иновативно креативне активности са тежиштем на дечје музичко стваралаштво
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак, Чачак
|
дана: 1 бодова: 8
|
770
| K1 |
Музичке игре као део одрастања и учења
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Кањижа, Кањижа
|
дана: 1 бодова: 8
|
771
| K1 |
Музички ансамбли у основним и средњим школама – најкраћи пут од наставног часа до јавног наступа
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац, Лесковац
|
дана: 1 бодова: 8
|
772
| K1 |
Народна игра у школи – традиција, задовољство, активност
Универзитет у Новом Саду, Академија уметности, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 2 бодова: 16
|
773
| K1 |
Непокретно културно наслеђе у служби занимљивог школског часа
Републички завод за заштиту споменика културе - Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
774
| K1 |
Педагошки аспекти литературе за клавирски дуо
Факултет музичке уметности, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
775
| K1 |
Подстицање аутентичног креативног израза у савременој игри
Факултет за инжењерски менаџмент, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 19
|
776
| K1 |
Популарна музика у настави музичких и општеобразовних предмета
Музичка школа „Исидор Бајић”, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
777
| K1 |
Превазилажење граница клавирског звука– трагање за идеалом тонског исказа у тестаментарним делима Бетовена и Шуберта
Факултет музичке уметности, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
778
| K1 |
Приступи припреме извођења клавирских композиција кроз анализу свите за клавирски дуо „Крцко Орашчић” П.И.Чајковског
Универзитет у Новом Саду, Академија уметности, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
779
| K1 |
Присуство и примена музике у медијима
Удружење музичких и балтеских педагога Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
780
| K1 |
Савремене методе учења музике у различитим развојним фазама детета
Удружење музичке уметности Music Art Project, Београд, Beograd
|
дана: 2 бодова: 16
|
781
| K1 |
Садржаји програмских области музичке културе у млађим разредима основне школе
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак, Чачак
|
дана: 1 бодова: 8
|
782
| K1 |
Солфеђо – холандска и српска искуства
Филолошко-уметнички факултет Универзитета у Крагујевцу, Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
783
| K1 |
Традиционалне рукотворине у вртићу и школи – ткање и вајање вуне у функцији подстицања креативности деце
Удружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАК, Суботица, Суботица
|
дана: 1 бодова: 8
|
784
| K1 |
Унапређивање наставе класичног балета кроз упоређивање два система – румунског и српског са основом на Вагановој техници
Факултет за инжењерски менаџмент, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 13
|
785
| K1 |
Употреба клавира у настави солфеђа у основној и средњој музичкој школи
Земун Арт Клуб, Земун, Земун
|
дана: 1 бодова: 8
|
786
| K1 |
Учитељи у свету линија, боја и облика
Друштво учитеља Београда, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
787
| K1 |
Школа карикатуре – карикатура као ликовни израз и средство комуникације
Пријатељи деце Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
788
| K2 |
Дечје ликовно стваралаштво и сценска уметност
Пријатељи деце општине Нови Београд, Београд, Нови Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
789
| K2 |
Један модел организације учења применом рачунара у наставном предмету Музичка култура
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
790
| K2 |
Керамичко путовање – од вештине до уметности
Удружење уметника керамичара и дизајнера Србије - К8, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 22
|
791
| K2 |
Лепо писање (калиграфија) визуелна писменост
Дечји културни центар Београд, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
792
| K2 |
Луткарство у настави и ваннаставним активностима
Удружење војвођанских учитеља, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 3 бодова: 24
|
793
| K2 |
Методички поступци при реализацији наставе музичке културе у разредној настави
Друштво учитеља Београда, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
794
| K2 |
Методологија рада на стицању слушних представа о хармонским функцијама и музичком метру
Универзитет у Новом Саду Академија уметности, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
795
| K2 |
Моћ маште, моћ покрета у учионици – драмски метод и драмске технике у раду са децом
Центар за драмски метод ИНДРАМА, Нови Београд, Нови Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
796
| K2 |
Музичка култура и модерне технологије
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда, Кикинда
|
дана: 2 бодова: 16
|
797
| K2 |
Народна игра – примена народне игре у образовно-васпитним установама
Удружење музичких и балтеских педагога Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
798
| K2 |
Примена барокне литеруре у вокалној и инструменталној пракси
Удружење музичких и балтеских педагога Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
799
| K2 |
Примена игролике наставе у наставним садржајима предмета солфеђо, теорија музике и музичка култура
Филолошко-уметнички факултет Универзитета у Крагујевцу, Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
800
| K2 |
Рад на упознавању основа музичке писмености током првог и другог циклуса основног образовања и васпитања
Универзитет у Новом Саду Академија уметности, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
801
| K2 |
Савремени уџбеник, радни листови и приручник ликовне културе – дидактичко-методички аспекти
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
802
| K2 |
Синхронизација елемената наставе солфеђа у средњој музичкој школи
Факултет музичке уметности, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
803
| K2 |
Увођење у музику: иновације у савременој музичкој педагогији и имплементација креативних метода у настави
Музичка школа „Исидор Бајић”, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
804
| K2 |
Уметничка вредност као критеријум избора визуелно-дидактичких средстава
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 1 бодова: 8
|
805
| K2 |
Уметност – простор за синергију различитих стилова учења и потенцијала ученика
Ресурсни центар Знање, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
806
| K2 |
Учимо у музеју – коришћење музејских ресурса у едукацији предшколскe и школскe деце
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
807
| K2 |
Школа керамике
Пријатељи деце општине Нови Београд, Београд, Нови Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
808
| K2 |
Школа ручног ткања
Пријатељи деце општине Нови Београд, Београд, Нови Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
809
| K3 |
Драматизација у учионици за успешније учење: Драма у образовању
Центар за позоришна истраживања Нови Сад, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 2 бодова: 12
|
810
| K3 |
Значај такмичења за музички развој ученика
Удружење музичких и балтеских педагога Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
811
| K3 |
Музичка Ноталица
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Кањижа, Кањижа
|
дана: 1 бодова: 8
|
812
| K3 |
Народне игре у настави и ваннаставним активностима од I до IV разреда
Друштво учитеља Београда, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
813
| K3 |
Од драмске радионице до школске представе – Водич кроз креативни драмски процес
БАЗААРТ, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
814
| K3 |
Планирање и реализација ликовних активности у функцији развоја деце предшколског и раношколског узраста
ПУ „Радосно детињство”, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 3 бодова: 20
|
815
| K3 |
Радио-драма и одељењска приредба у разредној настави
Друштво учитеља Београда, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
816
| K3 |
Савремени методички приступ дечјем ликовном стваралаштву
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
817
| K4 |
Комуникационе и презентационе вештине у области музичких и друштвено-хуманистичких предмета
Музичка школа „Исидор Бајић”, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
818
| K4 |
Превенција емоционалног сагоревања наставника у музичким школама
Музичка школа „Ватрослав Лисински”, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|