Каталошки број | Компетенције | Назив | Трајање |
340
| K1 |
Веб-портали за припрему и реализацију наставе
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
недеља: 4 бодова: 16
|
341
| K1 |
Допунска настава са посебним освртом на образовни рачунарски софтвер
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ужице, Ужице
|
дана: 1 бодова: 8
|
342
| K1 |
Едукација из финансијске писмености кроз општеобразовне предмете у основним школама
Економски факултет Универзитета у Београду, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
343
| K1 |
Истраживања у функцији унапређивања наставе и учења
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
344
| K1 |
Како до интерактивног софтвера у настави
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
недеља: 4 бодова: 16
|
345
| K1 |
Квизом до успешног завршног испита
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш, Ниш
|
дана: 1 бодова: 8
|
346
| K1 |
Креирање мултимедијалних презентација, анимација и видеа за наставнике
Образовно-методички центар Катедра, Нови Сад, Нови Сад
|
недеља: 5 бодова: 20
|
347
| K1 |
Школско законодавство – основа развоја образовања и васпитања
Гимназија „Свети Сава”, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
348
| K2 |
CLIL аутентични и персонализовани материјали, приступи и технологије – Flipped classroom, KWL, Reflection, OfficeMix, Le
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 1 бодова: 8
|
349
| K2 |
Kahoot! – учење на длану, и нетачно је тачно
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац, Лесковац
|
дана: 1 бодова: 8
|
350
| K2 |
Kако унапредити процес самоевалуције у настави?
Педагошко друштво Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
351
| K2 |
Kреативна школица успеха – „Момчилов холистички метод”
Удружење Креативни учитељи, Београд, Лештане, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
352
| K2 |
Активирајмо ученике подстицајним задацима
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ужице, Ужице
|
дана: 1 бодова: 8
|
353
| K2 |
Активнo-оријентисана настава – методе
Удружење наставника ВЕТ Форум, Параћин, Параћин
|
дана: 2 бодова: 16
|
354
| K2 |
Активно – креативно учење
Отворена просветна иницијатива, Јагодина, Јагодина
|
дана: 1 бодова: 8
|
355
| K2 |
Активно учење/настава 1: базични ниво
Образовни форум, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
356
| K2 |
Активно учење/настава 2: напредни ниво
Образовни форум, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
357
| K2 |
Активно-оријентисана настава – планирање и припрема
Удружење наставника ВЕТ Форум, Параћин, Параћин
|
дана: 1 бодова: 8
|
358
| K2 |
Акциона истраживања у функцији унапређивања квалитета наставе и учења
Филозофски факултет, Департман за психологију, Ниш, Ниш
|
дана: 3 бодова: 24
|
359
| K2 |
Амбијенталном наставом до функционалног знања
Друштво учитеља Крушевца, Крушевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
360
| K2 |
Бесплатна виртуелна учионица
Удружење физичара Омега, Ниш, Ниш
|
недеља: 4 бодова: 32
|
361
| K2 |
Блог, твитер и фејсбук у настави
Образовно креативни центар, Бор, Бор
|
недеља: 5 бодова: 30
|
362
| K2 |
Веб-алати за креирање интерактивних наставних материјала
Удружење наставника ДУГА, Београд, Београд
|
недеља: 4 бодова: 32
|
363
| K2 |
Видео лекције – наставна средства савременог образовања
Образовно креативни центар, Бор, Бор
|
недеља: 5 бодова: 35
|
364
| K2 |
Вредновање и праћење ангажовања и постигнућа ученика као компонента демократских односа у учионици
Креативна педагогија, Пожаревац, Пожаревац
|
дана: 1 бодова: 8
|
365
| K2 |
Гугл апликације за образовање – алати за комуникацију и наставу
Центар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови Сад, Нови Сад
|
недеља: 5 бодова: 24
|
366
| K2 |
Гугл-апликације за Гугл-генерације
Заједница која учи СаЗнање, Београд, Београд
|
недеља: 5 бодова: 36
|
367
| K2 |
Дијагностика, превенција и отклањање узрока неуспеха у школском учењу ученика
Центар за инструктивне комуникације у образовању Кооордината, Нови Београд, Нови Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
368
| K2 |
До функционалног знања применом метода и техника у интерактивној настави
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 1 бодова: 8
|
369
| K2 |
Добра припрема за час - успешан час
Образовно креативни центар, Бор, Бор
|
недеља: 4 бодова: 28
|
370
| K2 |
Драмске игре у настави
БАЗААРТ, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
371
| K2 |
Дунав учионица на води – образовање за одрживи развој
Удружење О Дунаву - за Дунав, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
372
| K2 |
Електронски портфолио наставника и ученика
Отворена просветна иницијатива, Јагодина, Јагодина
|
дана: 1 бодова: 8
|
373
| K2 |
Е-твининг за почетнике – први кораци
Фондација Темпус, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
374
| K2 |
Ефективно подучавање
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
375
| K2 |
Ефикасним учењем до бољих резултата
Центар за стручно усавршавање Крушевац, Крушевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
376
| K2 |
Игра: подстицај дивергентног мишљења и маште у настави
Институт за педагошка истраживања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
377
| K2 |
Игре у настави
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
378
| K2 |
Индивидуализација – моја стратегија подучавања
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак, Чачак
|
дана: 1 бодова: 8
|
379
| K2 |
Индивидуализација у образовању одраслих и рад са одраслима са тешкоћама и сметњама у учењу
Филозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
380
| K2 |
Иновативне технике кооперативног учења
ОШ „Михајло Пупин'”, Ветерник, Ветерник
|
дана: 1 бодова: 8
|
381
| K2 |
Интеграција, корелација и занимација
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
382
| K2 |
Интегрисана амбијентална настава
Географски факултет, Универзитет у Београду, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
383
| K2 |
Интерактивне табле у настави
Центар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 3 бодова: 24
|
384
| K2 |
Интерактивно-авантуристички програм искуственог учења – „Потрага за благом“ као наставни и ваннаставни модел рада
Удружење Тим за образовање и културу - ТОК, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
385
| K2 |
Интердисциплинарна амбијентална настава - Завичајна школа наслеђа
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево, Смедерево
|
дана: 1 бодова: 8
|
386
| K2 |
Интеркултурално образовање као инструмент јачања социјалне кохезије у школској средини: приступи, методе, технике
Удружење наставника ДУГА, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
387
| K2 |
Интернет као средство савремене наставе и учења применом блога и Фејсбука у настави
Форум педагога, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
388
| K2 |
Интрактивним методама кроз наставу до оцене која мотивише
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево, Смедерево
|
дана: 1 бодова: 8
|
389
| K2 |
Информатичке мрвице
Мрежа РЦ и ЦСУ Србије, Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
390
| K2 |
Искористи час
Центар за стручно усавршавање, Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
391
| K2 |
Истраживање: подстицај за дивергентно и критичко мишљење у настави
Институт за педагошка истраживања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
392
| K2 |
Истраживачки дијалог као подстицај критичког мишљења
Институт за педагошка истраживања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
393
| K2 |
Ка квалитетним етвининг пројектима у циљу унапређења коришћења икта у настави
Фондација Темпус, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
394
| K2 |
Како до ефикасније наставе
Друштво учитеља Крушевца, Крушевац
|
дана: 2 бодова: 16
|
395
| K2 |
Како мислити друкчије: интердисциплинарно и дивергентно
Институт за педагошка истраживања, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
396
| K2 |
Како унапредити ангажовање ученика креирањем електронских часова на Мудл платформи
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ужице, Ужице
|
дана: 2 бодова: 16
|
397
| K2 |
Квалитетна настава I – Социјални аспекти успешног поучавања и учења
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 3 бодова: 24
|
398
| K2 |
Квалитетна настава II – Организациони аспекти успешног поучавања и учења
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 3 бодова: 24
|
399
| K2 |
Квалитетна настава III – Когнитивни аспекти успешног поучавања и учења
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 3 бодова: 24
|
400
| K2 |
Квизирација – учење кроз игру уз помоћ савремене информационе технологије – Модул 1
ПУ „Гимназион”, Чачак, Чачак
|
дана: 2 бодова: 16
|
401
| K2 |
Квизирација – учење кроз игру уз помоћ савремене информационе технологије – Модул 2
ПУ „Гимназион”, Чачак, Чачак
|
дана: 2 бодова: 12
|
402
| K2 |
Колаборативно тестирање – како да ситуација тестирања постане део процеса учења
ОШ „Бранислав Нушић”, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
403
| K2 |
Компетентан наставник између теорије и праксе
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда, Кикинда
|
дана: 2 бодова: 16
|
404
| K2 |
Креативност у настави као фактор успешног учења
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда, Кикинда
|
дана: 2 бодова: 16
|
405
| K2 |
Међупредметни приступ настави и учењу и развој компетенција ученика
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
406
| K2 |
Методе OUTDOOR наставе – учење у непосредном окружењу
Удружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центар, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
407
| K2 |
Методе и облици ефикасне наставе и учења – базични ниво
Центар за образовање и професионални развој, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
408
| K2 |
Методе и технике интерактивног образовног рада са одраслима
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
409
| K2 |
Методе и технике оцењивања засноване на критеријумима
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац, Лесковац
|
дана: 2 бодова: 16
|
410
| K2 |
Методе и технике процене постигнућа одраслих полазника
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
411
| K2 |
Методе наставе и учења
ООШ „Владислав Рибникар”, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
412
| K2 |
Методика примене мултимедија у настави
Центар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 3 бодова: 24
|
413
| K2 |
Методички оквир учења по принципима образовног туризма
Тренинг центар КОЦЕВСКИ, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 2 бодова: 16
|
414
| K2 |
Мотивација и психолошки принципи учења
Удружење Група МОСТ, Земун, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
415
| K2 |
Мотивација у учењу одраслих
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
416
| K2 |
Мултимедијa у настави и учењу у основној школи
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању, Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 2 бодова: 16
|
417
| K2 |
Настава усмерена на ученика
Основна школа „Светозар Mарковић Тоза”, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
418
| K2 |
Нова школа – вишефронтална настава 1
Центар за унапређење наставе Абакус, Београд, Београд
|
недеља: 5 бодова: 40
|
419
| K2 |
Организација и реализација интегративне наставе у амбијенталним учионицама
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак, Чачак
|
дана: 1 бодова: 8
|
420
| K2 |
Основни принципи, карактеристике и стилови учења одраслих
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
421
| K2 |
Отворени задаци: подстицај дивергентног мишљења у настави
Институт за педагошка истраживања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
422
| K2 |
Оцењивање у функцији ефикасног учења и сазнавања у настави
Центар за образовање и професионални развој, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
423
| K2 |
Оцењивање у функцији повећања мотивације за учење
Друштво учитеља Новог Сада, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
424
| K2 |
Оцењивање у функцији учења
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
425
| K2 |
Паметне фасцикле – слагалице – да ученик учи, вежба, зна
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
426
| K2 |
Педагошки аспекти платформе за електронско учењe
Педагошко друштво информатичара Србије, Ниш, Ниш
|
недеља: 5 бодова: 32
|
427
| K2 |
Педагошки водич кроз Мудл 1
Мудл мрежа Србије, Београд, Београд
|
недеља: 4 бодова: 32
|
428
| K2 |
Педагошки водич кроз Мудл 2
Мудл Мрежа Србије, Београд, Београд
|
недеља: 4 бодова: 32
|
429
| K2 |
Писмо наставнику – учење ученика самоучењу
Друштво учитеља Новог Сада, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
430
| K2 |
Планирање, организација и евалуација у образовању одраслих
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
431
| K2 |
Подстицање инцијативе у настави (серија Тролист: подстицање иницијативе, сарадње, стваралаштва)
Институт за педагошка истраживања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
432
| K2 |
Портфолио ученика - алтернативни начин вредновања
Заједница која учи СаЗнање, Београд, Београд
|
недеља: 5 бодова: 36
|
433
| K2 |
Почетак каријере без баријере
Мрежа РЦ и ЦСУ Србије, Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
434
| K2 |
Праћење напредовања ученика у дигиталној учионици
ЕТШ „Земун”, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
435
| K2 |
Праћење, вредновање и подстицањe напредовања ученика
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ужице, Ужице
|
дана: 1 бодова: 8
|
436
| K2 |
Предузетништво у основним школама
Business Innovation Programs, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
437
| K2 |
Примена дебате као наставног метода у настави и учењу
Отворена комуникација, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
438
| K2 |
Примена елемената школског Монтесори програма као основе за интегративну и амбијенталну разредну наставу
Српска Монтесори асоцијација, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
439
| K2 |
Примена интерактивних/дигиталних уџбеника у настави
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
440
| K2 |
Примена онлајн вики алата као дидактичких средстава у настави и учењу
Викимедија Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
441
| K2 |
Примена тестова знања у основној и средњој школи
Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
442
| K2 |
Примена формативног и сумативног оцењивања – „Плави дневник“: пример добре праксе
Ваздухопловна академија, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
443
| K2 |
Пројект метода и проблемска настава уз подршку информационо-комуникационе технологије
Центар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 2 бодова: 16
|
444
| K2 |
Пројектни модел наставе
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 1 бодова: 8
|
445
| K2 |
Радни листови, креирање по фазама часа
Удружење наставника ВЕТ Форум, Параћин, Параћин
|
дана: 1 бодова: 8
|
446
| K2 |
Развој програма у образовању одраслих
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
447
| K2 |
Савремене методе наставе и наставни материјали
Центар за унапређење наставе Абакус, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
448
| K2 |
Самовредновање у функцији развоја школа/установа
Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
449
| K2 |
Слободна зона 2
Добро удружење, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 15
|
450
| K2 |
Смисао и значај школског оцењивања ученика
Учитељски факултет, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
451
| K2 |
Стратегије коришћења наставних садржаја у развоју читалачке писмености у настави/учењу
Oбразовно креативни центар ДИДАКТА, Нови Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
452
| K2 |
Таксономија у функцији оцењивања
Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов”, Вршац, Вршац
|
дана: 2 бодова: 12
|
453
| K2 |
Тематски дан – наставник практичар и истраживач
KLETT друштво за развој образовања, Београд, Маршала Бирјузова 3-5/IV, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
454
| K2 |
Тематски и интердисциплинарни приступ планирању наставе
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
455
| K2 |
Тестови знања у функцији оцењивања ученика
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
456
| K2 |
Технике учења
Педагошко друштво Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
457
| K2 |
Технике учења и методе рада у самоорганизованом учењу
Удружење наставника ВЕТ Форум, Параћин, Параћин
|
дана: 2 бодова: 16
|
458
| K2 |
Уз радне листове до више успеха у учењу
Удружење наставника ВЕТ Форум, Параћин, Параћин
|
недеља: 5 бодова: 40
|
459
| K2 |
Унапређење примене тестова знања у настави
Центар за усавршавање наставника Филозофског факултета у Новом Саду, Нови Сад
|
дана: 2 бодова: 12
|
460
| K2 |
Управљање и вођење образовне групе одраслих
Филозофски факултет Универзитета у Београду, Институт за педагогију и андрагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
461
| K2 |
Управљање одељењем и наставом путем e-learning-a у ванредним ситуацијама
Центар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови Сад, Нови Сад
|
недеља: 5 бодова: 24
|
462
| K2 |
Управљање развојним променама у васпитно образовним установама
Учитељски факултет, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
463
| K2 |
Усавршавање компетенција наставника за савремено праћење и вредновање постигнућа ученика
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 2 бодова: 16
|
464
| K2 |
Учење и како се учи
OШ „Матко Вуковић”, Суботица, Суботица
|
дана: 1 бодова: 8
|
465
| K2 |
Учење кроз игру помоћу интерактивних електронских вежби
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево, Смедерево
|
дана: 1 бодова: 8
|
466
| K2 |
Учење у амбијенту је најпродуктивније на свету
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
467
| K2 |
Учимо да учимо
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац, Лесковац
|
дана: 2 бодова: 16
|
468
| K2 |
Уџбеник у функцији развоја техника учења ученика и припремању за целоживотно учење
Креативна педагогија, Пожаревац, Пожаревац
|
дана: 1 бодова: 8
|
469
| K2 |
Филозофија с децом
Удружење Група МОСТ, Земун, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
470
| K2 |
Функционална примена информационо-комуникационих технологија у настави
Форум педагога, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
471
| K2 |
Часови у функцији знања и примене – ЈА то умем и могу сам
Центар за одрживи развој и безбедност саобраћаја, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
472
| K2 |
Читањем и писањем до критичког мишљења Модул 1
ЦИП - Центар за интерактивну педагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
473
| K2 |
Читањем и писањем до критичког мишљења Модул 2
ЦИП - Центар за интерактивну педагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
474
| K2 |
Школа за понети
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
475
| K2 |
Школско оцењивање у основној и средњој школи 1
Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
476
| K2 |
Школско оцењивање у основној и средњој школи 2
Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
477
| K3 |
Диференцирана настава
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 1 бодова: 8
|
478
| K3 |
ИДЕАЛ ‒ Интеркултурално учење кроз драму
БАЗААРТ, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
479
| K3 |
Изазови интеркултуралног учења и наставе
Центар за производњу знања и вештина, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
480
| K3 |
Интерактивне методе и подстицање ученика
Здраво да сте, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 12
|
481
| K3 |
Како повећати ефикасност и мотивацију за рад и учење - рационално-емоционално бихејвиорални приступ
ОШ„Јелица Миловановић”, Сопот, Сопот
|
дана: 3 бодова: 24
|
482
| K3 |
Мотивисање професора и ученика у циљу унапређења образовног процеса у средњим школама
Универзитет Сингидунум, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
483
| K3 |
Мултифункционална школа – креирање и примена додатних програма васпитно-образовног рада
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
484
| K3 |
Настава у средњој школи заснована на каријерним циљевима – иновативне наставне методе и технике самоистраживања ученика
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 1 бодова: 8
|
485
| K3 |
Нова школа – вишефронтална настава у функцији индивидуализације наставе и развоја компетенција за целоживотно учење
Центар за унапређење наставе Абакус, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
486
| K3 |
Обука директора, учитеља и наставника за програм друштвеног и финансијског образовања деце
Помоћ деци, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
487
| K3 |
Обука за примену теста ТИП-1
Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 14
|
488
| K3 |
Обука за реализацију васпитних и образовних садржаја на интерактиван начин
Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологију, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
489
| K3 |
Обука наставника за решавање дисциплинских проблема у настави
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ужице, Ужице
|
дана: 2 бодова: 16
|
490
| K3 |
Претпоставке успешне наставе
Центар за примењену педагогију, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
491
| K3 |
Примена енигматског квиза у настави
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац, Лесковац
|
дана: 1 бодова: 8
|
492
| K3 |
Примена мотивационих техника у настави
Центар за стручно усавршавање, Крушевац, Крушевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
493
| K4 |
Акционо истраживање у функцији самовредновања рада образовно-васпитне установе
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
494
| K4 |
Електронске оцене – праћење оцењивања и изостајања ученика путем Интернета
Педагошко друштво информатичара Србије - Ниш, Ниш
|
дана: 1 бодова: 8
|
495
| K4 |
Како успоставити и реализовати међународну просветну сарадњу?
ОШ „Милутин и Драгиња Тодоровић”, Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
496
| K4 |
Лидерство у образовању – управљање образовним институцијама (део 1)
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 2 бодова: 16
|
497
| K4 |
Лидерство у образовању – управљање образовним институцијама (део 2)
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, Јагодина
|
дана: 3 бодова: 24
|
498
| K4 |
Настава у облаку
Образовно креативни центар, Бор, Бор
|
недеља: 5 бодова: 32
|
499
| K4 |
Од самовредновања до екстерног вредновања
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ужице, Ужице
|
дана: 1 бодова: 8
|
500
| K4 |
Положај запослених у просвети, правна заштита и улога синдиката
Форум београдских основних школа, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
501
| K4 |
Усавршавањем у установи до професионалне заједнице учења
Друштво учитеља Крушевца, Крушевац
|
дана: 1 бодова: 8
|
502
| K4 |
Хоризонтално учење/усавршавање наставника – ослонац за бољa постигнућа ученика
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Крагујевац, Крагујевац
|
дана: 1 бодова: 8
|