Каталошки број | Компетенције | Назив | Трајање |
281
| K1 |
Обука наставника, васпитача и стручних сарадника за васпитно-образовни рад са децом тражиоцима азила
Центар за заштиту и помоћ тражиоцима азила, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 12
|
282
| K2 |
Аутизам, да знам шта да радим
Здрав свет за тебе, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
283
| K2 |
Аутистични спектар, хиперактивност, дислексија и друге сметње - стратегије
Удружење Група МОСТ, Земун, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
284
| K2 |
Дислексије и дисграфије – изазов савременог образовања
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 1 бодова: 8
|
285
| K2 |
Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксе
Ресурсни центар Знање, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
286
| K2 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план
Удружење Група МОСТ, Земун, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
287
| K2 |
Инклузија по мери детета
Институт за експерименталну фонетику и патологију говора, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
288
| K2 |
Лутка у настави и инклузивном образовању
ОШ „Марија Трандафил”, Ветерник, Ветерник
|
дана: 2 бодова: 16
|
289
| K2 |
НТЦ и рана музичка стимулација
Удружење музичке уметности Music Art Project, Београд, Beograd
|
дана: 2 бодова: 16
|
290
| K2 |
НТЦ систем учења – развој креативног и функционалног размишљања
Савез учитеља Републике Србије, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 20
|
291
| K2 |
НТЦ систем учења – развој укупних способности детета
Удружење васпитача Војводине, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 3 бодова: 24
|
292
| K2 |
Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду
ШОСО „Милан Петровић” са домом ученика, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 2 бодова: 12
|
293
| K2 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установи
Педагошко друштво Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
294
| K2 |
Планирање подршке – педагошки профил, индивидуализација и индивидуални образовни план (ИОП)
Иницијатива за инклузију ВеликиМали, Панчево, Панчево
|
дана: 2 бодова: 16
|
295
| K2 |
Практични приступи деци са аутизмом и адхдом
Основна и средња школа „9. мај”, Зрењанин, Зрењанин
|
дана: 2 бодова: 16
|
296
| K2 |
Практични приступи деци са дислексијом, дисграфијом и/или дискалкулијом
Основна и средња школа „9. мај”, Зрењанин, Зрењанин
|
дана: 2 бодова: 16
|
297
| K2 |
Примена метода и техника мапа учења, брзог читања, памћења у настави и интеграција у образовни систем
Отворена просветна иницијатива, Јагодина, Јагодина
|
дана: 2 бодова: 16
|
298
| K2 |
Социјалне вештине, модификација понашања и структурално учење код деце и особа са аутистичним спектром
ОШ „Антон Скала”, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
299
| K2 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код деце
Помоћ породици, Земун, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
300
| K2 |
Угледни час- прилика за све
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево, Смедерево
|
дана: 1 бодова: 8
|
301
| K3 |
Аутизам и говорно-језички поремећаји
Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковац, Лесковац
|
дана: 1 бодова: 8
|
302
| K3 |
Вртић као сигурна база: импликације развоја у породицама у ризику за рад у предшколским установама
ДУ „Дечија радост”, Ириг, Ириг
|
дана: 2 бодова: 16
|
303
| K3 |
Даровито дете у школи и шта са њим
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 2 бодова: 16
|
304
| K3 |
Дете са епилепсијом у школи
Хоризонти културе и образовања, Зајечар, Зајечар
|
недеља: 4 бодова: 24
|
305
| K3 |
Идентификација и рад са даровитом децом
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 2 бодова: 16
|
306
| K3 |
Индивидуални образовни план – корак у пракси
Ресурсни центар Знање, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
307
| K3 |
Индивидуални образовни планови - како их правити и примењивати у пракси
Центар за квалитетно образовање, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
308
| K3 |
Инклузивно образовање у пракси – студијска посета школи добре инклузивне праксе
Основна школа „Соња Маринковић”, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
309
| K3 |
Инклузија – како је приближити наставнику у редовној школи
Центар за стручно усавршавање Крушевац, Крушевац
|
дана: 2 бодова: 16
|
310
| K3 |
Инклузија деце из спектра аутизма и вршњачка подршка
Друштво за подршку особама са аутизмом града Новог Сада, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
311
| K3 |
Инклузија на делу – практична примена инклузивног модела рада у основној школи
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Кањижа, Кањижа
|
дана: 1 бодова: 8
|
312
| K3 |
ИОП у предшколској установи и његова интегрисаност у план рада групе
ПУ „Бамби”, Кула, Кула
|
дана: 1 бодова: 8
|
313
| K3 |
Како до бољих образовних постигнућа и веће социјалне укључености деце на породичном смештaју
Отворена просветна иницијатива, Јагодина, Јагодина
|
дана: 1 бодова: 8
|
314
| K3 |
Како открити и покренути даровите
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
315
| K3 |
Компетентан наставник и педагог за инклузију у савременој школи
Центар за стручно усавршавање, Шабац, Шабац
|
дана: 1 бодова: 8
|
316
| K3 |
Кругови пријатеља – подршка деци са тешкоћама у предшколским установама
ЦИП - Центар за интерактивну педагогију, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
317
| K3 |
Методичко-радионички поступци у раду са децом са развојним сметњама
Висока школа струковних студија за образовање васпитача Пирот, Пирот
|
дана: 2 бодова: 16
|
318
| K3 |
Механизми укључивања деце са даровитошћу и/или сметњама у наредни ниво школовања
Основна школа „Соња Маринковић”, Суботица, Суботица
|
дана: 2 бодова: 16
|
319
| K3 |
Невербална комуникација у васпитно-образовном процесу
ОШ „Милинко Кушић”, Ивањица, Ивањица
|
дана: 2 бодова: 14
|
320
| K3 |
Неуропсихологија у школи – дијагностика и добра пракса приступа деци са сметњама у учењу
Центар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих Тврђава, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 24
|
321
| K3 |
Од игре до успеха – вежбе и игре за усвајање вештина читања и писања
Образовно креативни центар, Бор, Бор
|
недеља: 5 бодова: 35
|
322
| K3 |
Партиципација деце у инклузији – заједничка акција деце, родитеља и васпитача
Висока школа струковних студија за образовање васпитача Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
323
| K3 |
Подршка образовању деце из сиромашних породица
Црвени крст Ивањица, Ивањица
|
дана: 1 бодова: 8
|
324
| K3 |
Рад са децом из маргинализованих група
Педагошко друштво Србије, Београд, Београд
|
дана: 2 бодова: 16
|
325
| K3 |
Социјално неприхваћено дете – начини идентификације, узроци, последице
Центар за подршку раном развоју и породичним односима Хармонија - Удружење грађана, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
326
| K3 |
Социјално неприхваћено дете – подршка и интеграција у вршњачку групу
Центар за подршку раном развоју и породичним односима Хармонија - Удружење грађана, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
327
| K3 |
Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионици
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш, Ниш
|
дана: 2 бодова: 16
|
328
| K3 |
Стручни мобилни тим школе за децу и ученике са сметњама у развоју као модел подршке инклузивном образовању
OШ „Сава Јовановић Сирогојно”, Земун, Земун
|
дана: 1 бодова: 8
|
329
| K3 |
Тешкоће у учењу и понашању – препрека или изазов
Удружење грађана Образовни импулс, Бечеј, Бечеј
|
дана: 2 бодова: 16
|
330
| K3 |
Учење без дискриминације – улога наставника и школе
Мрежа РЦ и ЦСУ Србије, Кикинда, Кикинда
|
дана: 2 бодова: 16
|
331
| K3 |
Час по мери детета
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш, Ниш
|
дана: 1 бодова: 8
|
332
| K3 |
Школа за све – инклузивно образовање
Ресурсни центар Знање, Београд, Београд
|
дана: 3 бодова: 20
|
333
| K4 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизма
ШОСО „Милан Петровић” са домом ученика, Нови Сад, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
334
| K4 |
Јачање капацитета запослених у вртићима и школама у раду са родитељима деце са сметњама у развоју
ПУ „Детињство”, Жабаљ, Жабаљ
|
дана: 1 бодова: 8
|
335
| K4 |
Коoперативна настава као облик сарадње и тимске подршке ученицима
Ресурсни центар Знање, Београд, Београд
|
дана: 1 бодова: 8
|
336
| K4 |
Континуитет у пружању подршке детету/ученику у образовном систему – транзиција деце/ученика у наредни ниво образовања
Друштво учитеља Новог Сада, Нови Сад
|
дана: 1 бодова: 8
|
337
| K4 |
Не можеш све сам! – Како изградити унутрашњу и спољашњу мрежу подршке наставнику и ученику који има проблем
Удружење за подршку васпитању и образовању ОДСТАР, Шабац, Шабац
|
дана: 2 бодова: 16
|